Reklamace zboží
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u prodávajícího. Prodávající posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí kupujícího o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Kupující je povinen při reklamaci uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny. Kupující je povinen si dodané zboží prohlédnout a pokud zjistí vady nebo nedostatky, je povinen, bez zbytečného odkladu o nich do 2 dnů od převzetí zboží písemně prostřednicvím e-mailu informovat prodávajícího, na pozdější reklamace nebude brán zřetel a budou zamítnuty.
Uplatňovat reklamaci nelze na promo předměty jako například originální barely na krmiva, tašky, dózy, odměrky, které jsou dodávány zcela ZDARMA (zákník za něj nezaplatil žádnou částku a ani se nepřipočítává do částky poštovného a balného k objednanému zboží) a kupující je zákazníkovi k jeho objednávce přidává jako dárek. Pokud Vám takovýto předmět přijde poškozen, je nám to velice líto, ale protože se jedná o promo akci od našich dodavatelů, která je omezena jak časově, tak kapacitně, nelze se i z výše uvedných důvodů dožadovat náhradního dárku.
Z hygienických důvodů není možnost výměny, reklamace nebo vrácení (ostoupení od smlouvy do 14. dnů) inkotninenčních kalhotek, inkontinenčních pásů, háracích kalhotek a plen pro psy a pro kočky.
V případě chybně zaslané objednávky - záměna položky, nám neprodleně zaměněné zboží zašlete zpět a obratem (nejpozději v zákonné lhůtě 14. dní), Vám zasíláme položku správnou s tím, že Vám budou uhrazeny náklady na poštovné, které jste musely vynaložit na zaslání zboží zpět. Poštovné a balné Vám bude vráceno pouze v případě chybně zaslané položky z naší strany a nebude Vám žádné účtováno. K takto vyměňovanému zboží nelze přibírat další položky, jinak Vám zaniká nárok na vrácení vynaloženého poštovného a další položky navíc Vám budou naučtovány i s poštovným a balným v plné výši dle dopravních a přepravních podmínek našeho obchodu. V případě nedodržení navrácení položky do 14. dní, výměna zboží zaniká a takto zaslané zboží nebude přijato.
§ 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb.
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Výměna zboží
Pokud zákazník zvolil špatnou velikost obojků, oblečků atd. je možné po telefonické, písemné domluvě s internetovým obchodem www.all4dogz.cz domluvit výměnu zboží za jiné. Tato skutečnost však musí být prodejci oznámena ve 14-ti denní lhůtě a zboží rovněž zasláno do 14. dnů od přebrání zboží. Po obdržení vyměňovaného zboží ve lhůtě (s veškerými doklady, nepoužité atd. viz níže), zasíláme zákazníkovi zboží na výměnu v co nejkratším termínu, avšak je nutné počítat s opětovnými náklady na poštovné a balné dle dopravců ZDE.
Z hygienických důvodů není možnost výměny nebo vrácení (ostoupení od smlouvy do 14. dnů) inkotninenčních kalhotek, inkontinenčních pásů, háracích kalhotek a plen pro psy a pro kočky.
Postup při reklamaci
Při reklamaci zakoupeného zboží prosíme přiložte příslušně vyplnění reklamační formulář, který si můžete vytisknout ZDE.
Adobe Acrobat Reader ke stažení zdarma na oficiálních stránkách výrobce ZDE.
Při reklamaci zakoupeného zboží prosíme předložte event. prodávajícímu kompletní příslušenství, vč. součástek, návodu.
Podle charakteru reklamované vady a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb.. (Občanský zákoník) ve znění pozdějších předpisů, má kupující právo v případě vady:
- na bezplatné odstranění vady věci
- na přiměřenou slevu z ceny věci
- na výměnu věci
Pokud není možná ani jedna ze shora uvedených možností, má právo na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny (Odstoupení od smlouvy do 14. dnů se nevztahuje na zboží, jež podléhá hygienickým podmínkám - hárací kalhotky, inkontinenční kalhotky, inkontinenční pleny a pásy.)
O způsobu vyřízení reklamace rozhoduje prodávající.
V případě pochybností či nejasností s možnostmi použití prodávané věci doporučujeme předem kontaktovat naši firmu a předejít tak případným budoucím nejasnostem a nedorozuměním, způsobených technickými vlastnostmi některých výrobků či jinými okolnostmi. V případě oprávněné a zcela zřejmé reklamace Vám navrhneme co nejrychlejší a nejvýhodnější řešení.