E-shop
☰    Menu E-shop
Blog
☰    Menu Blog


Reklamace zboží při převzetí zásilky

Důrazně zákazníkům doporučujeme zásilky obzvláště s křehkým zbožím (klece, plastové přepravky...) zkontrolovat ihned při převzetí před dopravcem. Pokud dojde během přepravy k jejich poškození, ihned na místě o tomto spediční společnost informujte a předejte zboží k reklamaci. Naše zásilky jsou vždy pojištěny, kontrolovány a odesílány samozřejmě nepoškozené!!!


Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (doručovacího archu) a odjezdu řidiče společnosti Geis či pracovníků České pošty nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.


Zjevné vady zboží oznamuje zákazník ihned po převzetí zboží. Skryté vady zboží zákazník reklamuje do 14. dní ode dne přebrání zboží. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena nejpozději do 30. dnů. Zboží musí být vráceno bez známek užívání v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím) a zasláno zpět do 14. dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na naší adresu, řádně zabalené a zaslané jako pojištěný balíček, jelikož neručíme za ztrátu při přepravě.

 

Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady. Uplatňovat reklamaci nelze na promo předměty jako například originální barely na krmiva, tašky, dózy, odměřky, které jsou dodávány zcela ZDARMA (zákník za něj nezaplatil žádnou částku a ani se nepřipočítává do částky poštovného a balného k objednanému zboží) a kupující je zákazníkovi k jeho objednávce přidává jako dárek. Pokud Vám takovýto předmět přijde poškozen, je nám to velice líto, ale protože se jedná o promo akci od našich dodavatelů, která je omezena jak časově, tak kapacitně, nelze se i z výše uvedných důvodů dožadovat náhradního dárku.

 
Facebook
Aktuality

Poštovné a balné ZDARMA na 12 a 10 kg balení krmiv pro psy a pro kočky.

 

Poštovné a balné pouze za 99,- Kč.

 

Dodání zboží do druhého dne (pokud je skladem).

 

Široký výběr interaktivních hraček pro psy a pro kočky.

 

PROVOZNÍ DOBA INTERNETOVÉHO OBCHODU ALL4DOGZ

 

Vzhledem k pohybu v terénu, je provozní doba orientační,

proto pokud máte jakékoli dotazy, využívejte spíše e-mailu

info@all4dogz.cz, na který pravidelně všem odpovídáme.

 

Lze využít také online chatu v pravém rohu dole. Pokud

nejsme online, můžete nám prostřednicvím tohoto chatu

zanechat vzkaz, rádi Vám odpovíme.

 

Orientační provozní doba:

Po - Pá - 9:00 - 12:00 a 13:30 - 17:00 hodin